terbang ke laman BEN ASHAARI

pelepah baru misutoresu rarorra

LARI DARI SYURGA !

lari dari syurga merupakan buku yang keempat keluaran buku hitam press
 yang sebelum-sebelum ni ada

001: KITAB SANG CUPID oleh AZIZ HARUN *eh adek beradek brader fikri harun ke ? ntah aku pun tak tau .kahkahkah !
002:BUKAN DARI JIBRIL oleh FIKRI HARUN
003: TIKET KE NERAKA oleh FATIN NADHIRAH

dan yang terbaru

LARI DARI SYURGA !

pelancaran bukunya hari ni iaitu 22.11.2012
betempat di uitm shah alam *pongpangpongpang aku semangat nak pegi last2 tak jadi kahkahkah ! :'(
buku ni aku tak dapat lagi
so tade gambor sendiri jadi kenalah curi  maap ye --


amacam muke depan hot kan !
koleksi buku hitam press ni semuanya aku rasa title die best bagus menarik perhatian betul .
tak sabar aku nak jamah kandungannya

cara nak dapatkan mudah !


1. Masukkan RM 25 (harga ini termasuk kos pos RM5) ke akaun berikut:
Nama: Muhd Fikri Naim Bin Harun
No Akaun : 162106788447 (Maybank)
*Pastikan anda memasukkan jumlah yang tepat kerana baki tidak akan dikembalikan.
2. Lampirkan bukti pembayaran ke diatakgila@gmail.com.
3. Sila nyatakan judul buku, nama penuh, alamat dan no telefon untuk dihubungi.

*Penghantaran dibuat seminggu sekali.

atau pun korang boleh pegi terus ke blog buku hitam *ok tumblr bukan blog *tepuk dai sendiri .

aku tengah tunggu buku ni jatuh di atas tapak tangan je , korang bila lagi .serius mesti ada kelainan!






1 comment:

_nuratikaajiz said...

baru habis baca ini : tiket ke neraka pretty ohsemm. :D

COPYRIGHT@ semua yang tercatat di atas semuanya HAK MILIK MISUTORESU RARORRA .