terbang ke laman BEN ASHAARI

pelepah baru misutoresu rarorra

mana nak dapatkan buku ?

beberapa hari lepas dah belangsung event READERS AND WRITERS aka POP FEST di pustaka kuala lumpur *tak silap aku lah nama tempat tu . kikiki

and itulah kali petama aku besemangat gila pegi event buku semenjak aku mula terjerumus ke ruang minat ini
beberapa hari sebelum aku seluk poket .. humangaii bocor and it was like -____-'''

ingat dah tak jadi pegi dah berkat perangai paling senonoh aku suka selit duit merata yeahhh boleh pegi ! ;)
itu pun tumpang kawan

ikut perancangan pegi dengan partner aku satu-satunya tapi keadaan tiba-tiba tak mengizikan

*pause

sampai sana memang aku bolot la kan sampai rabak poket balik
satu sen pun aku tak tinggalkan *tamak kan ?

bukan tamak . aku nak . aku suka . keluar tak boleh selalu . ada peluang grab ! ko minat memancing ko sanggup beli jorang ratus-ratus ribu-ribu kan ?

*pause


                            ni je yang mampu di beli denga sejumlah wang yang ada masa tu .. hoho ..
                                            yang lain terpaksa disabarkan beli di tempat lain

eh korang pun berminat nak beli ke ?
ok2
takpe2
sini aku bagi tau cara mana korang boleh dapat selain dari pegi booth2 mereka .
diorang pun jual on9 tau !
ni yang setakat aku tau jela ye -- hohoho


untuk perempuan yang patah hati
kalian boleh dapatkan disini -> JARGON BOOKS
 antara buku-buku yang korang boleh cari disitu antarnya karya terbaru dari rashidah othman TOSKA
-PINGGIR MALAM YANG MATI oleh SHAFIQ HALIM DLL
-KELAHIRAN LAIN
 dan banyak lagi . jadi boleh la bekunjung ke laman mereka .

untuk ARSONIST JALAN LABROOY
tu merupakan buku pertama keluaran RABAK-LIT

dan cara-cara untuk memperolehinya

1. Masukkan RM 25 (harga ini termasuk kos pos RM 5) ke akaun berikut;
Nama : RABAK LIT
No Akaun : 558314418880 (MAYBANK)

2. Sila nyatakan judul buku, kuantiti, nama penuh, alamat, nombor telefon untuk dihubungi dan lampirkan bukti pembayaran ke rabaklit@gmail.com. (WAJIB!)

3. Dah settled semua, tunggu je la. Siket lagi sampai la tu.

done ! senang kan ;)


untuk ketakutan , langit vanilla, heroin, hero, mimi morticia dan macam-macam lagi
boleh dapatkan di sini -> LEJEN PRESS *komfem ramai tau pasal ni kan ...

lejen ada buku dari buku hitam press,sang freud press, sindiket soljah,dubook press, buku fixi dll

kat situ diorang ada buat pakej2 jugak tau .diskaun semua . tapi tak tau la sampai bila siapa cepat dia dapatla kan !

cepat jadikan naskah-naskah seksi itu milik peribadi anda !
membaca amalan mulia ! membaca tak semestinya kena baca buku ilmiah je kan . *bosan jugak asyik ilmiah je . bacalah selagi tidak melalaikan ;)


salam cinta untuk semua



No comments:

COPYRIGHT@ semua yang tercatat di atas semuanya HAK MILIK MISUTORESU RARORRA .