terbang ke laman BEN ASHAARI

pelepah baru misutoresu rarorra

BUKAN DARI JIBRIL

sejak akhir-akhir ni aku makin terjerumus untuk membaca
aku tak tahu nak klasifikasikan bacaan aku sebagai ape ?

tapi yang pasti aku suka


paling aku tabik

ni dia
































tu BUKAN DARI JIBRIL oleh FIKRI HARUN

bila baca pang pang pang dia bagi
angguk2

ilham dari jamban
cara nak dapatkan senang je

boleh la ke laman belog buku hitam press

eh loading tenet lembab mcam siput

tape2 :

stepnye mcm ni


1. Masukkan RM 25 (harga ini termasuk kos pos RM5) ke akaun berikut:
Nama: Muhd Fikri Naim Bin Harun
No Akaun : 162106788447 (Maybank)
*Pastikan anda memasukkan jumlah yang tepat kerana baki tidak akan dikembalikan.
2. Lampirkan bukti pembayaran ke diatakgila@gmail.com.
3. Sila nyatakan judul buku, nama penuh, alamat dan no telefon untuk dihubungi.

*Penghantaran dibuat seminggu sekali.

ha ! senang kan --

ape lagi serbu sementara masih ada 
sekarang ni diorng dah lancar buku keempat dah pun !




No comments:

COPYRIGHT@ semua yang tercatat di atas semuanya HAK MILIK MISUTORESU RARORRA .