terbang ke laman BEN ASHAARI

pelepah baru misutoresu rarorra

manis hari-hari obesiti kan ?

biarlah senyap sunyi
asal masih berdengup dalam sanubari

sayang
itu kita kan
kita sejak akhir-akhir ini
kadang suram sunyi
itulah lumrah
macam hidup
tak akn sentiasanya kita di atas
manis hari hari nanti kena obesiti :)
dah tak perlu beriya iya
nikmati saja apa adanya

tiada kau seperti kekasih yang aku mahu
sikitpun tak pudarkan angan dan setiaku
masih kukuh cinta untuk kamu

ntah yang keberapa jutanya
maaf lagi aku kata
pelengkap setiap ketidaksempurnaanku
untuk setiap kesialan aku
maaf
aku memang bukan siapa siapa untuk dilayakkan dicintai oleh siapa siapa *tunduk


mungkin diselama ini
aku terlalu pentingkan diri sendiri
tak fikir rasa yang kau punya
mungkin juga aku pengikat penyekat kau untuk terbang


mungkin dah sampai masanya sayang
aku lepaskan kau terbang
untuk cinta sayang dan rindu aku
semua deminya untuk kau
untuk bahagia kau paling aku impi
apa pun akan aku daki
setiap yang ada aku gadai demi bahagia kau yang aku janji


kisah ini untuk rasa macam mana jadi yang menyinta dan dicinta
untuk kecap rasa bahagianya dicinta
bukan aku seorang tapi kau juga berhak dapatkannya sama
inikan cerita kita.


aku tahu cerita ini sementara
jadi kejarlah yang perlu kau kejar
kejarlah sesuatu yang untuk selamanya
aku tak akan ikat halang kau terbang
terbanglah sayang
moga bahagia kau sampai ke atas sana.

moga cinta ini abadi selamanya
macam yang dulu dulu masa mula mula kita becinta
kita cerita cerita
rancang sama-sama
aku janji aku bahagia tengok kau terbang . :')

No comments:

COPYRIGHT@ semua yang tercatat di atas semuanya HAK MILIK MISUTORESU RARORRA .